Gizarte-eraldaketarako Hezkuntzari buruzko IV. Jardunaldiak. Giza eskubideak, guztientzako eskubide? Begirada kritiko bat hezkuntzatik
JARDUNALDIA

Nori zuzendua: Publiko orokorra
(H)ABIAN 2030aren testuinguruan antolatutako Jardunaldi hauek giza eskubideak lantzeko helburua dute, Gizarte-eraldaketarako Hezkuntzaren ikuspegitik. Egiteko moduetan sakondu nahi dugu bereziki, baita giza eskubideek —lankidetzaren ezaugarri diren dikotomiak zalantzan jartzean (Iparraldea-Hegoaldea, lankidetza-hezkuntza...) eta dekolonialitatea eta feminismoak hezkuntza askatzailearen agendarako funtsezko ikuspegi direnean— planteatzen dizkiguten erronketan ere.

Oharra: Jardunaldiak online formatuan egingo dira.

Xehetasunak