Azken egunak 'Globalizazioa eta Garapena' eta 'Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Emanzipatzailea' masterretan izena emateko

Data: 2022(e)ko Irailak 12

Hegoa Institutuak eta Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) koordinaturiko, Globalizazioa eta Garapena master ofiziala eta Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Emantzipatzailea online masterra egiteko izena emateko epea irailaren 26an amaituko da.

Globalizazioa eta Garapena Master Ofiziala

Globalizazioa eta Garapena Master Ofiziala doktoretzarako sarbidea ematen duen titulua da. Espezializazio akademikora eta ikertzaileen prestakuntzara zuzenduta dago, globalizazioaren eta garapen-prozesuen fenomenoari dagokionez. Diziplinartekoa da, eta Garapenari buruzko Ikasketen (Development Studies) tradizioan kokatzen da.

Matrikulazio-prozesuari, programari, irakasleei edo beste edozein gairi buruzko zalantzarik izanez gero, jar zaitez harremanetan Izaskun Rodríguez Elkororekin, izaskun_rodriguez001 @ehu.eus edo 946017047 telefonoaren bidez. Matrikulazioa UPV/EHUren webgunearen bidez egiten da.

Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Askatzailea online Masterra

Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Askatzailea online masterra berezko titulua da, campus birtualaren bidez ematen dena, eta garapen kritikorako lankidetza bultzatzen duten pertsonak prestatzea du helburu, oinarrizko premiei erantzuteko politiketatik justizia soziala eta hezkuntza emantzipatzailea sustatzeko gai diren subjektu politikoak indartzea helburu duten beste batzuetara igarotzeko.

Aurrez izena emateko prozesuari, programari, irakasleei edo beste edozein gairi buruzko zalantzarik izanez gero, jar zaitez harremanetan Sheida Besozzirekin, sheida.besozzi@ehu.eus edo 946017131 telefono-zenbakiaren bidez. Nazioarteko Lankidetza eta Hezkuntza Emanzipatzailea online Masterrean UPV/EHUren webgune honen bidez egingo da aurretiko izen-ematea.

Bi master horiek eta Garapen eta Nazioarteko Lankidetzako Master Ofizialak Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentziaren laguntza ekonomikoa dute.

Lotutako albisteak